Popis
Kniha Prístup zameraný na žiaka od Gabriely Lojovej je nevyhnutnou pomôckou pre každého učiteľa, ktorý chce zlepšiť svoju pedagogickú prax a vytvoriť efektívne a empatické prostredie pre vzdelávanie. Táto publikácia ponúka inovatívny pohľad na učenie, kladie dôraz na humanistické princípy a prináša praktické návody na ich aplikáciu v školských triedach.
Autorka, uznávaná odborníčka v oblasti pedagogickej psychológie, vychádza z vlastných skúseností, teoretických poznatkov a dlhoročnej praxe. Kniha zdôrazňuje potrebu humanizácie vzdelávania a zameranie na rozvoj jedinečných schopností a potenciálu každého žiaka. Sústredí sa na princípy ako aktívne učenie, rešpektovanie individuálnych potrieb, vytváranie pozitívnej atmosféry a zapojenie žiakov ako
aktívnych spolutvorcov vyučovacieho procesu.
Prečo táto kniha zaujme učiteľov?
- Poskytuje hlboké pochopenie psychológie učenia a správania žiakov.
- Pomáha identifikovať a odstraňovať bariéry efektívneho učenia.
- Ponúka konkrétne príklady a rady, ktoré možno ihneď aplikovať v praxi.
- Inšpiruje učiteľov, aby si osvojili moderné metódy, ktoré posilňujú autonómiu žiakov a podporujú ich kritické myslenie.
Publikácia je vhodná pre učiteľov rôznych predmetov a vzdelávacích stupňov, ktorí chcú prehĺbiť svoje pedagogické zručnosti a reagovať na meniace sa potreby dnešného školského prostredia. Kniha vyzýva čitateľov, aby sa zamysleli nad svojimi skúsenosťami, diskutovali o nich s kolegami a spoločne nachádzali nové riešenia.
Pre koho je kniha určená?
Pre všetkých pedagógov, ktorí chcú:
- Zlepšiť kvalitu výučby.
- Porozumieť, čo sa deje v triede a prečo sa žiaci či študenti správajú určitým spôsobom.
- Podporiť žiakov a študentov v ich sebarealizácii a rozvoji ich potenciálu.
Kniha Prístup zameraný na žiaka je nielen zdrojom poznania, ale aj motiváciou pre učiteľov, aby zmenili zaužívané prístupy a prispeli k vytvoreniu moderného, efektívneho a radostného vzdelávacieho prostredia. Zmeňte svoju triedu na miesto, kde žiaci a študenti nielen získavajú vedomosti, ale kde ich učenie baví a motivuje.
Prístup zameraný na žiaka je praktická inšpirácia pre učiteľov, lektorov a každého, kto (sa) učí.
„Otvárajú sa mi dvere do trinástej komnaty!“
„Konečne rozumiem, prečo sa žiaci tak správajú…“
„Vždy som chcela učiť inak, teraz už konečne viem ako…“
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.